DMB&B promuje sprzedaż norweskiego łososia

Norweska Izba Eksportu Produktów Rybnych jest klientem DMB&B od trzech lat, po wygranym w Polsce przetargu. Izba ta zajmuje się...

Norweska Izba Eksportu Produktów Rybnych jest klientem DMB&B od trzech lat, po wygranym w Polsce przetargu. Izba ta zajmuje się marketingiem na zagranicznych rynkach dla norweskich producentów i eksporterów ryb. Nie ma sieciowej agencji ani zagranicznych przedstawicielstw, na każdym rynku szuka lokalnych partnerów - agencji reklamowych. DMB&B prowadziła dla niej w ubiegłym roku kampanię pod hasłem "Śledź ten znak", w bieżącym promuje sprzedaż łososia. Kampania składa się z części ATL - reklam na billboardach, i BTL - konkursu. Billboardy są tylko w Warszawie (kilkaset) w pobliżu hipermarketów, w których sprzedawany jest łosoś. Konkurs, który potrwa do 9 września, polega na nadsyłaniu kuponów z odpowiedzią na proste pytanie i losowaniu nagrody - wycieczki do Norwegii dla dwóch osób. Celem kampanii jest promocja łososia jako dania z grilla, na ulotce znajdują się przepisy przygotowane przez Roberta Sowę, szefa kuchni restauracji w hotelu Jan III Sobieski i prezesa Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni. Ulotki w liczbie 50 tys. dystrybuowane są przez punkty sprzedaży. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.