233 reklamy i kampanie znalazły się w 7. finale Cresta Awards

Do tegorocznego finału Cresta Awards zakwalifikowały się 233 reklamy i kampanie z 32 krajów. Cresta Awards zostało utworzone w roku...

Do tegorocznego finału Cresta Awards zakwalifikowały się 233 reklamy i kampanie z 32 krajów. Cresta Awards zostało utworzone w roku 1993 przez Creative Standards International i International Advertising Association (IAA). Konkurs ma na celu uhonorowanie najlepszych kreacji w reklamie i komunikacji marketingowej. Prace, które ocenia 49-osobowe międzynarodowe jury składające się z dyrektorów kreatywnych, filmowców i grafików z 30 krajów, są analizowane pod kątem oryginalności kreacji i jakości jej realizacji. Cresta Awards składa się z dwóch konkursów: reklamy konsumenckiej i biznesowej. W każdym z nich jest przyznawane Grand Prix. Tegoroczny finał odbędzie się 28 września w Budapeszcie na Węgrzech w połączeniu z II Europejską Konferencją IAA.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.