Ammirati Puris Lintas wygrała czekoladowy budżet w Rosji

Moskiewski oddział agencji Ammirati Puris Lintas/Adventa zwyciężył w przetargu na ogólnorosyjską kampanię czekolady Sh.O.K. należącą do NestlŽ. Zwycięskim hasłem, które...

Moskiewski oddział agencji Ammirati Puris Lintas/Adventa zwyciężył w przetargu na ogólnorosyjską kampanię czekolady Sh.O.K. należącą do NestlŽ. Zwycięskim hasłem, które zaproponował APL, jest w wolnym tłumaczeniu "Dla nas to jest Sh.O.K. To nas szokuje". Brand ten jest w tej chwili trzecim pod względem wolumenu sprzedaży wśród rosyjskich nastolatków. Kampania rozpocznie się jeszcze w marcu i trwać będzie do kwietnia, następnie zostanie wznowiona we wrześniu; obejmuje trzy różne spoty telewizyjne oraz akcje promocyjne.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.