Drastyczny spadek zysków Greya w pierwszym kwartale br.

W Nowym Jorku przedstawiciele Grey Advertising upublicznili wyniki finansowe dotyczące pierwszego kwartału br. Uwagę zwraca przede wszystkim drastyczny spadek zysków,...

W Nowym Jorku przedstawiciele Grey Advertising upublicznili wyniki finansowe dotyczące pierwszego kwartału br. Uwagę zwraca przede wszystkim drastyczny spadek zysków, które w pierwszym kwartale br. wyniosły zaledwie 107 tys. USD w porównaniu z 5 mln USD w analogicznym okresie roku ubiegłego. Tę sytuację tłumaczono przede wszystkim zmniejszeniem wysokości prowizji pochodzących od klientów, utratą kilku znaczących budżetów w 1998 r. oraz przedłużającą się słabością ważnych dla agencji rynków. Niemniej przychód pochodzący z prowizji agencyjnych wzrósł w omawianym okresie o 5,7 proc. i osiągnął poziom 227,9 mln USD. Wzrosły także obroty brutto o 5,7 proc. i wyniosły 1,5 mld USD.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.