6 tys.osób wzięło udział w promocji Tchibo Exclusive

Zakończyła się akcja promocyjna kaw brandu Tchibo Exclusive, która trwała od 15 marca do 22 czerwca. Była ona związana z...

Zakończyła się akcja promocyjna kaw brandu Tchibo Exclusive, która trwała od 15 marca do 22 czerwca. Była ona związana z wprowadzeniem nowej receptury kawy, a jej cel marketingowy to kreowanie wizerunku marki i zwiększenie zainteresowania kawą Exclusive należącą do segmentu premium, który w Polsce jest wciąż słabo rozwinięty. W ramach promocji konsumenci mieli za zadanie opisanie smaku kawy na specjalnych kartkach pocztowych dostępnych w sklepach. Firma wysłałaĘteż 30 tys. próbek kawy i kartek do potencjalnych konsumentów. Nagrodą za najlepsze odpowiedzi było 300 piór Montblanc Noblesse Oblige, każde warte około 500 zł. Firma Tchibo dostała około 6 tys. odpowiedzi, głównie od osób w wieku 18 - 35 lat. Powstała w ten sposób baza adresowa ma posłużyćĘw przyszłości do zbudowania klubu konsumenckiego Tchibo Exclusive. Koszt całej promocji zamknął sięĘkwotą około 500 tys. zł, z czego większość pochłonęły wydatki na reklamy informujące o promocji. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.