Znaczące zmiany personalne w Dialog Publicis

Na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy do radykalnych zmian personalnych doszło w Dialog Publicis (dział BTL agencji Publicis utworzony w grudniu...

Na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy do radykalnych zmian personalnych doszło w Dialog Publicis (dział BTL agencji Publicis utworzony w grudniu ub.r.). Dialog Publicis opuścił dotychczasowy dyrektor generalny Paweł Malko (przeszedł do miesięcznika "Poradnik Domowy"). Jego miejsce zajęła Agata Jaeger, która bezpośrednio przed przejściem do DP przez sześć lat pracowała w agencji Pożarowska, ostatnio na stanowisku client service director. Z DP odeszło ponadto 8 osób, w tym m.in. creative director Wojciech Grzymała (od 1 lipca objął stanowisko creative head w agencji IQ Marketing) oraz dwóch art directorów: Jacek Ebert i Krzysztof Weljan. W miejsce osób, które opuściły agencję, przyjęto już nowego art directora oraz 2 nowych copywriterów i 2 nowych accountów. Jak stwierdziła Jaeger, podstawową przyczyną tak poważnych zmian personalnych, które dotknęły przede wszystkim doświadczonych pracowników działu kreacji, był fakt, że "ci ostatni zaczęli mieć zbyt poważny wpływ na działalność podległej jej agencji". Według Jaeger stało to także w sprzeczności z wymogami klientów: "w kreacji typowej agencji BTL potrzebni są rzemieślnicy, a nie artyści". Do podstawowych klientów DP należą obecnie: Renault, Żywiec, BAT (brand Sobieski), Hachette Filipacchi (tytuły "Samo Zdrowie", "Elle") oraz Canal +. (PP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.