"Jestem" wraca do korzeni i daje dobre rady młodym kobietom

Miesięcznik "Jestem" wraca do starej formuły pisma dla dziewcząt i młodych kobiet między 18 a 25 rokiem życia. Położy nacisk...

Miesięcznik "Jestem" wraca do starej formuły pisma dla dziewcząt i młodych kobiet między 18 a 25 rokiem życia. Położy nacisk na poradnictwo zdrowotne, psychologiczne i urodę. Przekształcanie "Jestem", zapoczątkowane rok temu, w tytuł kobiecy adresowany do szerszej grupy czytelniczek nie przyniosło wyników satysfakcjonujących wydawcę - Wydawnictwo Jestem, Zdrowie, którego większościowe udziały należą do ZPR-ów. W ostatnim czasie "Jestem" sprzedawało nieco ponad 90 tys. egz. Nową naczelną miesięcznika została Jolanta Zdanowska, ostatnio naczelna "Mojego Mieszkania" i "Ładnie Mieszkać" (dodatek do "Claudii") w G+J Polska, a wcześniej przez 4 lata zastępca naczelnej "Przyjaciółki" (Edipresse). Całkowicie zmienił się kilkuosobowy zespół "Jestem". Nad nową szatą graficzną pracuje Marcin Rutkowski (wcześniej także w "Claudii"). Sukcesy odnotowuje natomiast drugi z tytułów Wydawnictwa Jestem, Zdrowie - miesięcznik "Zdrowie". Jego redaktor prowadzącą jest Ewa Raca. "Zdrowie" systematycznie zwiększa sprzedaż, w ostatnim czasie odnotowało skok z 30 tys. do 45 tys. egz. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.