Pilsner Urquel zmienia grupę docelową

Pilsner Urquel Poland, wyłączny dystrybutor czeskiej marki piwa w Polsce, zamierza zmienić strukturę konsumentów. Wysiłki marketingowe firmy mają zmienić parametry...

Pilsner Urquel Poland, wyłączny dystrybutor czeskiej marki piwa w Polsce, zamierza zmienić strukturę konsumentów. Wysiłki marketingowe firmy mają zmienić parametry grupy docelowej. Przede wszystkim chodzi o obniżenie wieku odbiorców. Do tej pory piwo tej firmy piły osoby w przedziale wiekowym 35 - 55 lat. Obecnie Pilsner Urquel chce trafić do osób młodych (18 - 34 lata), liderów grup, osób opiniotwórczych. Firma zamierza wprowadzić w 1999 roku systemy motywacyjne dla hurtowników, rozpocząć aktywne promocje w detalu i gastronomii (hostessy i drużyny promocyjne) i zaoferować szereg materiałów POS. Ponieważ Czesi nie produkują piwa bezalkoholowego, reklama w mediach ograniczy się tylko do pism branżowych ("Coctail Bar", "Rynki Alkoholowe" i "Detal Dzisiaj"). W zakresie sponsoringu silny nacisk zamierza położyć na uczestnictwo we wszelkich imprezach masowych, m.in. sportowych i muzycznych, które będą organizowane na terenie kraju. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.