Lintas przejął globalną obsługę New York Lego Systems

Ammirati Puris Lintas rozpoczęła kolejny, rozszerzony o działalność globalną, etap współpracy z duńskim producentem klocków. Strategia marketingowa klocków będzie skierowana...

Ammirati Puris Lintas rozpoczęła kolejny, rozszerzony o działalność globalną, etap współpracy z duńskim producentem klocków. Strategia marketingowa klocków będzie skierowana do odbiorców pomiędzy 4 a 9 rokiem życia. APL będzie obsługiwać zabawki o bardzo zróżnicowanej tematyce, w tym np. Gwiezdne Wojny, Przygody, Zamki. Agencja będzie również odpowiedzialna za globalną komunikację nowej linii klocków Lego Mindstorms - sterowanych komputerowo. Szczegóły finansowe transakcji są nadal w trakcie negocjacji. Najnowszym zadaniem agencji jest opracowanie zintegrowanej strategii obejmującej całą Europę, niektóre kraje azjatyckie, Amerykę Łacińską, Kanadę i USA. Globalna kampania klocków Lego rozpocznie się w 2000 roku i wystartuje w Nowym Jorku. Sieć APL składa się z 156 oddziałów w 78 krajach i zatrudnia 9600 pracowników. Jej obroty szacuje się na 7,7 mld USD. (AL)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.