MindShare utracił czeski i słowacki budżet Unilevera

MindShare, dom mediowy WPP Group, utracił drugi co do wielkości budżet na zakup mediów koncernu Unilever w Czechach i Słowacji....

MindShare, dom mediowy WPP Group, utracił drugi co do wielkości budżet na zakup mediów koncernu Unilever w Czechach i Słowacji. Budżet przejął mediowy dział McCann-Erickson Worldwide z Pragi. Zwycięski dom mediowy jest częścią McCann-Erickson, znaną pod nazwą Pool Media International. Jednak wiadomo już oficjalnie, że w końcu tego miesiąca zostanie powołany na nowo jako Universal McCann. W przetargu brały udział ponadto Initiative Media i HMS Carat. Budżet mediowy Unilevera wynosi według cen reklam brutto ok.15 mln USD, w rzeczywistości jest jednak niższy i waha się między 7 a 10 mln USD w związku z 30 - 50-proc. upustem udzielanym zwykle największym reklamodawcom.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.