"Poradnik Domowy" z budżetem 3,3 mln zł trafi do telewizji

Na kampanię reklamową "Poradnika Domowego" wydawca, Prószyński i S-ka, przeznaczył do końca br. budżet wysokości 3,3 mln zł. Miesięcznik będzie...

Na kampanię reklamową "Poradnika Domowego" wydawca, Prószyński i S-ka, przeznaczył do końca br. budżet wysokości 3,3 mln zł. Miesięcznik będzie promowany przede wszystkim w telewizji. Szczegóły na temat kampanii będą znane w najbliższym czasie. "Poradnik" przechodzi gruntowne merytoryczne i graficzne przeobrażenia. Staje się pismem nowocześnie redagowanym, ale w tonie nadal bliskim tradycyjnym wartościom. Sprecyzowano jego grupę docelową. Tworzą ją przede wszystkim kobiety między 30. a 40. rokiem życia. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.