Nowe Papierosy z Philip Morris

Philip Morris wprowadził na rynek nową markę - Partner. Papierosy pojawiły się od razu w trzech wersjach: full flavour, lights...

Philip Morris wprowadził na rynek nową markę - Partner. Papierosy pojawiły się od razu w trzech wersjach: full flavour, lights i super lights. Pozycjonowane są w segmencie krajowych marek king size, gdzie liderem jest Jan III Sobieski produkcji British American Tobacco. Cena Partnera jest dość wysoka, jak na ten segment - wynosi średnio 3,7 zł. Kampanię wprowadzającą produkt na rynek z hasłem "Ciesz się chwilą, dziel się smakiem" przygotowała agencja Young & Rubicam, która obsługuje również inne krajowe marki Philip Morris: Caro, Carmen i Klubowe. Reklamy pojawiły się na billboardach i w prasie kolorowej. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.