"Tygodnik Angora" ma na jesień poważne plany promocyjne

Od jesieni br. "Tygodnik Angora" planuje intensywne działania promocyjne, a co z tym związane poszerzenie grona reklamodawców. "Angora" jest -...

Od jesieni br. "Tygodnik Angora" planuje intensywne działania promocyjne, a co z tym związane poszerzenie grona reklamodawców. "Angora" jest - jak głosi informacja przy tytule - "Przeglądem-Antologią Prasy Krajowej". 30 proc. materiałów przygotowuje zespół pisma. Większość tekstów stanowią przedruki m.in. z "Wprost", "Polityki", "Nie", "Wyborczej", "Życia" oraz dzienników lokalnych. "Angora" ukazuje się w ponad 350-tys. nakładzie. Co tydzień sprzedaje się od 210 - 250 tys. egz. Po 9 latach obecności na rynku wydawca, łódzkie Wydawnictwo Westa-Druk, podjął decyzję o tym, aby "Angora", tytuł o wysokim czytelnictwie, zajęła godne miejsce wśród reklamodawców. Promocji towarzyszyć będzie zmiana papieru i formatu pisma. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.