Miller Brewing Co. rozdzielił budżet reklamowy wart 155 mln USD

Drugi co do wielkości producent piwa w USA (za Anheuser-Busch), koncern Miller Brewing Co., poinformował, że budżety reklamowe swoich dwóch...

Drugi co do wielkości producent piwa w USA (za Anheuser-Busch), koncern Miller Brewing Co., poinformował, że budżety reklamowe swoich dwóch podstawowych brandów przekazał dwóm agencjom. Obsługą brandu Lite (budżet 95 mln USD) zajmie się nowojorska agencja Ogilvy & Mather, natomiast budżet brandu Miller Genuine Draft (w wysokości 60 mln USD) powierzono J. Walter Thompson USA z Chicago. Poprzednio brandy te obsługiwały Fallon McElligott z Minneapolis (Lite) oraz Wieden & Kennedy z Portland (MGD). Siostrzany koncern Miller Brewing Co., Kraft Foods (obydwa należą do Philip Morris Cos.), większość swoich wyrobów powierzył także JWT. Są to m.in. sery, śmietany, sosy i krakersy. Pozostałe brandy, jak np. płatki śniadaniowe Post oraz kawę Maxwell House Kraft, powierzył agencji Ogilvy & Mather.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.