Toyota powierza APL rolę agencji komunikacji kreatywnej

Japoński producent samochodów, koncern Toyota, powierzył paryskiemu oddziałowi Ammirati Puris Lintas rolę agencji odpowiedzialnej za "scentralizowaną komunikację kreatywną". Według oświadczenia...

Japoński producent samochodów, koncern Toyota, powierzył paryskiemu oddziałowi Ammirati Puris Lintas rolę agencji odpowiedzialnej za "scentralizowaną komunikację kreatywną". Według oświadczenia przedstawicieli Toyoty posunięcie to nie będzie miało wpływu na rodzaj współpracy pomiędzy tym producentem i lokalnymi agencjami reklamowymi. Chodzi tu przede wszystkim o Saatchi & Saatchi -ta agencja przygotowuje dla firmy kampanie w Wielkiej Brytanii, Francji i w kilkunastu krajach Europy Centralnej. Dla Saatchi Toyota jest drugim co wielkości klientem (pierwsze miejsce zajmuje Procter & Gamble). Zadania APL zostały określone jako "na poziomie strategicznym tworzenie globalnych, modelowych założeń taktycznych", natomiast na poziomie produktów agencji tej może zostać powierzone wprowadzanie na rynek europejski niszowych wyrobów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.