Prezentacja agencji czyli - "DDB ....or not to be"

Tym jednym zdaniem, które padło z ust dyrektora generalnego CP DDB, Pawła Kastory, można podsumować spotkanie, które odbyło się w...

Tym jednym zdaniem, które padło z ust dyrektora generalnego CP DDB, Pawła Kastory, można podsumować spotkanie, które odbyło się w poniedziałek w warszawskim Teatrze Komedia. Jego celem było podsumowanie 50 lat działalności DDB, a także udziału Corporate Profiles DDB w globalnym sukcesie. Całość została przygotowana w formie megaprezentacji, perfekcyjnie i z wielkim rozmachem. Prezentowano przemawiające do intelektu cyfry czyli liczbę nagród, agencji, pracowników itp. (także wyniki rankingów, w tym "Media i Marketing Polska"), ale podane to było w formie "lekkiej, łatwej i przyjemnej" . Można też było zobaczyć najlepsze kampanie DDB, poczynając od lat 60. Nie zabrakło też dowcipnej, zwycięskiej prezentacji przygotowanej na Merlinie dla fikcyjnego produktu GutGamez. Na zakończenie padło zapewnienie, że tego typu spotkania dla pracowników i zaproszonych gości będą się odbywać co roku. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.