Letnia promocja PepsiCo. i Hasbro

PepsiCo. wraz z firmą Hasbro zorganizowało promocję odnowionego na pocz. roku brandu Mirindy. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki u...

PepsiCo. wraz z firmą Hasbro zorganizowało promocję odnowionego na pocz. roku brandu Mirindy. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki u konsumentów oraz wypromowanie na polskim rynku popularnej na świecie gry Twister. Pierwszych 20 tys. osób, które prześlą na adres producenta etykiety z butelek PET Mirindy lub 7UP o pojemności 0,6 l, 1 i 2 l otrzyma tę grę. Promocji towarzyszy silna kampania reklamowa obejmująca wszystkie ogólnopolskie stacje telewizyjne. Spot wyprodukowała agencja NOS BBDO, za zakup mediów jest odpowiedzialna Media Direction. Kampania potrwa do końca lipca. (KD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.