Reklamowy pakiet radiowo-telewizyjny

Andrzej Długosz, dyrektor ds. korporacyjnych Żywca SA, członek rady nadzorczej Telewizji Polskiej a od niedawna także prezes rady nadzorczej Polskiego...

Andrzej Długosz, dyrektor ds. korporacyjnych Żywca SA, członek rady nadzorczej Telewizji Polskiej a od niedawna także prezes rady nadzorczej Polskiego Radia, proponuje, by media publiczne wspólnie sprzedawały czas reklamowy. "Polskie Radio musi szukać sprzymierzeńca. Jego naturalnym partnerem jest telewizja publiczna" - twierdzi Długosz. Jego zdaniem atrakcyjna rynkowo mogłaby być oferta pakietu, złożonego z czasu reklamowego PR i TVP. Na szczegóły jest jeszcze za wcześnie. Nad pomysłem Długosza mają się zastanowić zarządy obu firm. Nieoficjalnie wiadomo, że zarząd PR jest temu raczej przychylny. Nie wiadomo, jak do koncepcji odniesie się TVP. "Pomysł do nas dotarł, ale za wcześnie, żeby o nim mówić. Termin spotkania w tej sprawie będzie ustalony w przyszłym tygodniu" - powiedział Paweł Sosnowski, rzecznik zarządu TVP. (PW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.