Wizja TV i J. Walter Thompson znów razem

Cyfrowa platforma Wizja TV powierzyła agencji J. Walter Thompson wprowadzenie na rynek pierwszego w naszym kraju kanału sportowego w języku...

Cyfrowa platforma Wizja TV powierzyła agencji J. Walter Thompson wprowadzenie na rynek pierwszego w naszym kraju kanału sportowego w języku polskim. Kampania reklamowa będzie obejmować prasę, telwizję, radio i outdoor oraz promocję we własnych kanałach Wizji TV. Uruchomienie programu nastąpi w połowie września. Kanał sportowy nadawany będzie od południa do północy w weekendy oraz od wieczora do północy w dni robocze. Agencja JWT była odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek Wizji TV we wrześniu 1997 roku i zajmowała się jej obsługą do stycznia 1999 roku, kiedy zadanie to powierzono agencji Corporate Profiles DDB. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.