Dimar Polska wprowadza system raportowania online

Firma marketing services Dimar Polska wprowadziła system raportowania online dla klientów korzystających z usług e-mailingu. System o nazwie E-mailer opracowany...

Firma marketing services Dimar Polska wprowadziła system raportowania online dla klientów korzystających z usług e-mailingu. System o nazwie E-mailer opracowany przez biuro Dimar w Pradze pozwala przedstawicielowi klienta po zalogowaniu się na strony internetowe na śledzenie na bieżąco przebiegu wysyłki elektronicznej. Program podaje liczbę wysłanych wiadomości, liczbę wiadomości, które nie dotarły do adresatów, liczbę otwartych wiadomości oraz liczbę osób, które po otrzymaniu listu zażądały zaprzestania dalszej wysyłki. Narzędzie zostało opracowane z myślą o tych klientach Dimar w Czechach, którzy realizują masowe e-mailingi, np. HP, Microsoft, Nokia. W Polsce system zastosowano już przy wysyłce przygotowanej dla marki Smirnoff (Diageo Polska). Dimar Polska jest częścią sieci Dima, obejmującej biura w Warszawie, Pradze, Bratysławie i Budapeszcie. Firma oferuje usługi z zakresu baz danych, telemarketingu, e-mailingu i marketingu mobilnego. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.