IBM stawia na multimedia w Internecie

IBM Corporation rozpoczął internetową kampanię reklamową, którą określa jako pierwszą w Wielkiej Brytanii kampanię z użyciem zaawansowanych technologii multimedialnych. Dzięki...

IBM Corporation rozpoczął internetową kampanię reklamową, którą określa jako pierwszą w Wielkiej Brytanii kampanię z użyciem zaawansowanych technologii multimedialnych. Dzięki technologii web-surferzy będą mieli możliwość interaktywnego kontaktu na niespotykaną dotąd skalę. Kampania stworzona przez Ogilvy Interactive ma za zadanie podkreślić sponsorowanie przez IBM turnieju tenisowego w Wimbledonie. Specjalne strony mają być aktywne do 4 lipca, czyli od zakończenia turnieju. Kampania opiera się na bannerach wykonanych przy użyciu technologii Enliven i clipach multimedialnych z użyciem Macromedia Flash. Według IBM multimedialne bannery dają skuteczność większą o 340 proc. niż tradycyjne. Ogilvy Interactive, część Ogilvy One, tworzy internetowe kampanie i strategie merketingowe na przykład dla IBM, Lotus, NestlŽ.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.