W Polsce też już jest ACNielsen

Jak już informowaliśmy w naszym sobotnim serwisie, ACNielsen Corp., światowy lider badań marketingowych (1,4 mld USD obrotów) uruchomił osobną komórkę,...

Jak już informowaliśmy w naszym sobotnim serwisie, ACNielsen Corp., światowy lider badań marketingowych (1,4 mld USD obrotów) uruchomił osobną komórkę, która zajmie się wyłącznie badaniami mediów Ń ACNielsen Media International. Nie wiadomo jeszcze jakie będą reperkusje sieciowych zmian dla działalności firmy na polskim rynku (monitoring wydatków na reklamę). Od 24 lutego oddział firmy w Polsce zmienił oficjalnie nazwę na ACNielsen (poprzednio Amer Nielsen Research). Niebawem ACN zacznie dystrybucję nowej wersji swojego softwareÔu do przeglądania danych -MAEStro, przystosowaną do pracy w systemie Windows NT. Nieoficjalnie mówi się o dużych zmianach w serwisie monitoringowym, które wymusił rynek. W Polsce, poza ACNielsen wydatki monitoruje też firma Expert Media; mówi się również o konsorcjum monitoringowym SMG/KRC, Agory, AGB Polska i CR Media. (PW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.