Plakanda Int. analizuje oferty badawcze

Przedstawiciele jednej z największych firm reklamy zewnętrznej w Polsce, Plakandy Int., wciąż analizują projekty badawcze, których celem jest wartościowanie ich...

Przedstawiciele jednej z największych firm reklamy zewnętrznej w Polsce, Plakandy Int., wciąż analizują projekty badawcze, których celem jest wartościowanie ich nośników. Tym samym nie został dotrzymany, zaplanowany na koniec kwietnia br., termin podjęcia decyzji w tej sprawie. Plakanda Int. rozważa m.in. ofertę badań wg brytyjskiej metodologii Oscar oraz projekty proponowane przez CBM Indicator i GfK Polonia. Zastanawia się także nad prowadzeniem badań postkampanijnych. Rozmowy w tej sprawie prowadziła do tej pory jedynie z firmą badawczą Mareco Polska/Gallup Int. Rozstrzygnięcie, komu przypadnie budżet badawczy Plakandy Int., nastąpi najwcześniej pod koniec maja br. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.