Nieporozumienia w sprawie badań reklamy zewnętrznej

Zapowiadana wspólna prezentacja badań wartościujących nośniki reklamy zewnętrznej (oferta GfK Polonia i SMG/KRC Poland) nie odbyła się. Pod koniec czerwca...

Zapowiadana wspólna prezentacja badań wartościujących nośniki reklamy zewnętrznej (oferta GfK Polonia i SMG/KRC Poland) nie odbyła się. Pod koniec czerwca br. na spotkaniu w Warszawie, zorganizowanym przez firmę reklamy zewnętrznej Cityboard Media (CM), przedstawione zostały jedynie metodologie proponowane przez GfK Polonia (adaptacja niemieckiego systemu Gewehrt) oraz zarys francuskiej metody pomiarów firmy Primacom. Ponadto Greg Satel z firmy brokerskiej Lord Media zaprezentował możliwość wykorzystywania wyników takich badań przy planowaniu mediów na potrzeby kampanii reklamowych. Zdaniem przedstawicieli firmy reklamy zewnętrznej AMS SA, która jest współwłaścicielem systemu opracowanego przez SMG/KRC Poland, spotkanie firmowane przez CM zostało zorganizowane wbrew wcześniejszym ustaleniom dotyczącym doboru uczestników, kolejnych etapów i harmonogramu prac związanych z wyborem i wdrożeniem standardu badań reklamy zewnętrznej. Podkreślili, że firma AMS SA nigdy nie zgłaszała chęci udziału w prezentacji, według formuły proponowanej przez CM. Dlatego też przedstawienie opracowanego przez SMG/KRC Poland systemu, nie odbyło się. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.