SMG/KRC Poland chce standardu badań reklamy zewnętrznej

Instytut badawczy SMG/KRC Poland zorganizował dwa spotkania, na które zaprosił przedstawicieli pięciu firm reklamy zewnętrznej. Tematem rozmów były możliwości wprowadzenia...

Instytut badawczy SMG/KRC Poland zorganizował dwa spotkania, na które zaprosił przedstawicieli pięciu firm reklamy zewnętrznej. Tematem rozmów były możliwości wprowadzenia na rynek standardu badań tego medium. Żadna z nich nie zakończyła się wiążącym postanowieniem. Prawdopodobnie jeszcze w czerwcu br. odbędzie się prezentacja badań SMG/KRC Poland wartościujących nośniki reklamy zewnętrznej. W rozmowach brały udział firmy: AMS SA, Mercurius Int. (format tablic 5,04 m x 2,38 m), Plakanda Int., Ideapiu'MAPP (format tablic 4 m x 3 m) i Cityboard Media (format tablic 6 m x 3 m). (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.