Kolejna wielka wygrana MediaCom

Od września budżet medialny firmy Master Foods Polska przejmie dom mediowy MediaCom należący do agencji Grey. Master Foods Polska od...

Od września budżet medialny firmy Master Foods Polska przejmie dom mediowy MediaCom należący do agencji Grey. Master Foods Polska od strony medialnej od 1993 r. był obsługiwany przez DMB&B. Do przetargu, który trwał niemal rok, stanęły trzy sieciowe agencje Master Foods Polska: DMB&B, Grey, BBDO oraz Saatchi & Saatchi. Jest to już druga duża przegrana DMB&B, po NZPT Brzeg, którego budżet medialny trafił na początku br. do Saatchi & Saatchi. Jest to z kolei kolejna wielka wygrana MediaComu. Po przejęciu od 1 stycznia br. budżetu medialnego koncernu Procter & Gamble (wszystkie brandy), obroty MediaComu wzrosły o 40 proc. Wygrana, obejmująca planowanie i zakup mediów dla wszystkich brandów (około 20) Master Foods Polska, spowoduje wzrost o kolejnych 20 proc. Master Foods należy do czołowej siódemki największych reklamodawców w Polsce. Planowanie obejmuje przede wszystkim telewizję (prawie 50 proc.), ale znaczącą rolę odgrywa w nim również outdoor i prasa. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.