Przestrzenne reklamy dla British American Tobacco

Na przestrzennych nośnikach reklamy zewnętrznej, o nazwie mock-up, koncern tytoniowy BAT powtarza ubiegłoroczną kampanię. Obecna kampania papierosów Jan III Sobieski...

Na przestrzennych nośnikach reklamy zewnętrznej, o nazwie mock-up, koncern tytoniowy BAT powtarza ubiegłoroczną kampanię. Obecna kampania papierosów Jan III Sobieski potrwa od 1 czerwca do 31 lipca br. Konstrukcje, specjalnie sprowadzone z Węgier, montowane są na freeboardach firmy reklamy zewnętrznej Plakanda Int. Kampania toczy się w większości w tych samych lokalizacjach co w ub.r. Budżet reklamowy marki Jan III Sobieski, produkowanej przez BAT, obsługiwany jest przez agencję Grey Warszawa. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.