Nowe sery topione Hochland light

Firma Hochland Polska wprowadza na rynek nowe sery topione typu light. Produkty z tej linii mają obniżoną kaloryczność i niższą...

Firma Hochland Polska wprowadza na rynek nowe sery topione typu light. Produkty z tej linii mają obniżoną kaloryczność i niższą o 40 proc. zawartość tłuszczu. Właśnie te cechy Hochland zamierza podkreślać podczas, rozpoczynającej się w sierpniu, kampanii promocyjnej. Obejmie ona na początku prasę handlową: "Handel", "Życie Handlowe", "Poradnik Handlowca", "Detal Dzisiaj" i "Supermarket News". We wrześniu i październiku reklamy pojawią się w prasie kobiecej: "Claudia", "Cosmopolitan", "Elle", "Olivia", "Twój Styl", "Viva", "Pani Domu", "Tina" i "Naj". Firma zaplanowała również serię degustacji w sklepach na terenie całego kraju. Hochland Polska ma, według AC Nielsen, udziały wartościowe w rynku serów topionych na poziomie 46 proc. (KD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.