Wielkie połączenie Benckisera z firmą Reckitt & Colman

27 lipca agencje poinformowały o powstaniu światowego lidera w segmencie środków do czyszczenia w gospodarstwach domowych (bez proszków do prania)....

27 lipca agencje poinformowały o powstaniu światowego lidera w segmencie środków do czyszczenia w gospodarstwach domowych (bez proszków do prania). Nowy gigant o nazwie Reckitt Benckiser powstał z połączenia holenderskiego potentata Benckiser oraz firmy Reckitt & Colman. Roczne przychody Reckitt Benckiser pochodzące ze sprzedaży będą oscylować w granicach 5 mld USD. Ten kontrakt umożliwi firmie Reckitt & Colman wejście w segment kosmetyków, w którym należący do Benckisera brand Coty ma już ustabilizowaną, mocną pozycję. Z kolei do Reckitt & Colman należą takie marki, jak French's, Lysol, Resolve, Wizard oraz Woolite. Obsługą tych brandów (poza musztardą French's) zajmuje się agencja McCann-Erickson Worldwide. Roczne wydatki reklamowe R&C na rynku amerykańskim osiągnęły poziom 100 mln USD. Najpopularniejsze linie i brandy Benckisera to Coty, Stetson, Aspen, Calgon, Electrasol, Jet-Dry oraz Vanish. Roczne wydatki reklamowe Benckisera (generowane przede wszystkim przez perfumy Coty oraz tabletki Electrasol) kształtująĘsięĘna podobnym poziomie, tj. około 100 mln USD.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.