Dynamiczny rozwój E-commerce w Azji

W 2001 roku, według raportu przedstawionego przez Goldman Sachs, obroty pochodzące ze sprzedaży poprzez Internet w regionie azjatyckim wyniosą 32...

W 2001 roku, według raportu przedstawionego przez Goldman Sachs, obroty pochodzące ze sprzedaży poprzez Internet w regionie azjatyckim wyniosą 32 mld USD; przy czym na przychody pochodzące z reklam przypadnie około 1,5 mld USD. Liczba użytkowników Internetu w krajach azjatyckich będzie wzrastać w szybkim tempie, sięgając 40 proc. rocznie (tzn. dwukrotnie szybciej niż w USA) i w 2003 r. osiągnie ona pułap 64 milionów. W 2003 roku w Chinach, Korei Południowej, Indiach oraz Australii będzie zlokalizowanych 70 proc. użytkowników Internetu w tym regionie. Segment E-commerce w tych krajach będzie wzrastał o 145 proc. rocznie - z pułapu 700 mln USD w ubiegłym roku.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.