Jest zgoda, będzie fuzja

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na zakup udziałów firmy reklamy zewnętrznej Mercurius Int. przez inną firmę tego medium...

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na zakup udziałów firmy reklamy zewnętrznej Mercurius Int. przez inną firmę tego medium - AMS SA. Obie spółki są właścicielami dwóch największych sieci klasycznych tablic reklamowych (billboardów) w Polsce. Według ostatniego raportu ilościowego Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej (stan na dzień 30 czerwca br.) do AMS SA należy 11 499, zaś do Mercurius Int. 6320 tablic reklamowych. Obie firmy inwestują także w rozwój sieci nośników typu citylight poster (clp). Po fuzji firma AMS SA, do której należą jeszcze spółki Adpol i Akcent, obejmie ok. 36 proc. rynku nośników reklamy zewnętrznej. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.