Amerykańskie wydatki na reklamę w pierwszym kwartale

Wydatki na reklamę telewizyjną, radiową, prasową i outdoor wzrosły w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku o 4,6 proc. i...

Wydatki na reklamę telewizyjną, radiową, prasową i outdoor wzrosły w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku o 4,6 proc. i osiągnęły 19,1 mld USD. Dane pochodzą od Competitive Media Reporting. Największym reklamodawcą w tym okresie był General Motors Corp. Wydatki firmy wzrosły o 16,4 proc. i osiągnęły 622,7 mln USD. Następna piątka reklamodawców to w kolejności: Procter & Gamble - 393 mln USD (spadek o 10,1 proc.), DaimlerChrysler - 340,4 mln USD (spadek o 4,1 proc.), Philip Morris Cos. - 334,8 mln USD (spadek o 5,3 proc.) i Ford Motor Co. - 314,2 mln USD (wzrost wydatków o 2,7 proc.).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.