Dial/Henkel wprowadza nowe detergenty w Niemczech

Amerykańsko-niemiecki joint-venture Dial/Henkel LCC podpisał porozumienie z Creative Product Resource of the U.S., aby przejąć markę Custom Cleaner. Koncern planuje...

Amerykańsko-niemiecki joint-venture Dial/Henkel LCC podpisał porozumienie z Creative Product Resource of the U.S., aby przejąć markę Custom Cleaner. Koncern planuje wprowadzenie jej na rynek niemiecki jako wyzwanie dla Procter & Gamble, który nadal testuje swój produkt tego typu - Dryel. Firma przeprowadza obecnie ogromne rozpoznanie rynku europejskiego pod kątem wprowadzenia tego typu detergentów. Dial jest amerykańską firmą sprzedającą mydła, detergenty, kosmetyki pielęgnacyjne do ciała. Firma istnieje od ponad 100 lat, a jej sprzedaż wynosi 1,5 mld USD. Henkel jest liderem w Europie w sprzedaży produktów do prania i czyszczenia, jego sprzedaż w tym sektorze wynosi 2,6 mld USD.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.