Nowe produkty "RD" w Polsce. Wzrost zainteresowania SMB.

Andrzej Miękus, dyrektor generalny Reader's Digest Przegląd Sp. z o.o., poinformował, że na stanowisku pozostaje do 15 sierpnia, a nie...

Andrzej Miękus, dyrektor generalny Reader's Digest Przegląd Sp. z o.o., poinformował, że na stanowisku pozostaje do 15 sierpnia, a nie do 1 lipca br. Przedłużają się poszukiwania jego następcy. Po odejściu ze stanowiska Miękus będzie nadal miał kontakt z firmą jako jej konsultant. Zajmie się przygotowaniami do wprowadzenia nowych produktów "RD" na nasz rynek, w tym z sektora finansowo-ubezpieczeniowego oraz kolejnych tytułów prasowych. "RD" ma w nich odpowiadać za rozwój i zarządzanie. Planowana strategia obejmuje kilka najbliższych lat. Miękus zajmie się też własnymi przedsięwzięciami z zakresu konsultingu. Klub muzyczny TMP, porażka "RD", będzie sprzedany i nie wróci pod starą nazwą. Miękus pozostanie też prezesem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego na pewno do końca swojej kadencji, która upływa w przyszłym roku. Aktualnie w SMB jest 56 firm. Członkostwem zainteresowane są także firmy sprzedaży bezpośredniej, jak np. Amway. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.