ACNielsen odkłada plany monitoringu reklamy zewnętrznej

Firma badawcza ACNielsen, po raz kolejny przesunęła termin wydania pierwszego raportu, który zawierałby pełne zestawienia na temat wydatków na kampanie...

Firma badawcza ACNielsen, po raz kolejny przesunęła termin wydania pierwszego raportu, który zawierałby pełne zestawienia na temat wydatków na kampanie reklamy zewnętrznej. Główną przeszkodą w rozpoczęciu tego typu monitoringu są przedłużające się negocjacje z firmami reklamy zewnętrznej i brokerami tego medium, od których ACNielsen chce uzyskiwać dane na temat liczby wykorzystanych w danym miesiącu tablic przez konkretnych reklamodawców. Kolejną prawdopodobną datą wydania pierwszego zestawienia jest początek września br. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.