Włoskie tygodnie w McDonald's

Od 10 lipca we wszystkich 143 restauracjach McDonald's w Polsce trwa promocja trzech nowych, sezonowych produktów. Pod hasłem "McItalia Romantica...

Od 10 lipca we wszystkich 143 restauracjach McDonald's w Polsce trwa promocja trzech nowych, sezonowych produktów. Pod hasłem "McItalia Romantica czyli 3 strzały Amora" wprowadzono dwie kanapki: McRomeo z wołowiną i McJulietta z kurczakiem oraz lody McGelato. Produkty dostępne są pojedynczo i w zestawach, zachowano powiększone zestawy XL za dopłatą 60 gr. Premiera wsparta jest kampanią telewizyjną oraz materiałami w restauracjach: bannerami, ulotkami, plakatami itp. Dla TV przygotowano dwa spoty z Romeo i Julią w rolach głównych. Akcja jest kontynuacją zapowiadanej przez firmę prezentacji dań z różnych krajów, wcześniej były w McDonald's dni meksykańskie. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.