Marka VDO Dayton zastępuje Philips Car Systems

Firma Mannesmann VDO przedstawiła strategię zmiany brandu samochodowych urządzeń Philips, której prawo używania wygasa w 2002 roku. Mannsemann ponad rok...

Firma Mannesmann VDO przedstawiła strategię zmiany brandu samochodowych urządzeń Philips, której prawo używania wygasa w 2002 roku. Mannsemann ponad rok temu wykupił od holenderskiego giganta elektroniki dział Philips Car Systems. Teraz już wiadomo,Ęże na jesieni marka Philips będzie zastępowana nową - VDO Dayton. Także w Polsce już po wakacjach powinny pojawić się urządzenia z nową marką. Będzie ona wykorzystywana do sprzętu wyższej klasy i samochodowych urządzeń nawigacyjnych. Sprzęt audio z niższej półki będzie nadal opatrywany logo Philipsa, ale po wygaśnięciu praw do marki całkowicie zniknie z rynku i pozostanie tylko bardziej "prestiżowa" marka VDO Dayton. Agencją sieciową, która przeprowadzi kampanię wprowadzającą markę, jest Lintas. Także w Polsce agencja ta ma prowadzić multimedialną kampanię. Jej dokładny budżet nie jest znany, ale wiadomo, że w całej Europie Mannesmann VDO przeznaczy na kampanię aż 10 proc. swoich obrotów. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.