Trade Press inwestuje w tytuły i angażuje się w akcje specjalne

Trade Press wprowadza zmiany do swoich tytułów. Dwutygodnik "Supermarket News" zwiększył zasięg. Dociera teraz do 227 sieci handlowych, supermarketów i...

Trade Press wprowadza zmiany do swoich tytułów. Dwutygodnik "Supermarket News" zwiększył zasięg. Dociera teraz do 227 sieci handlowych, supermarketów i sklepów dyskontowych. Dwutygodnik "Detal Dzisiaj" ma nową szatę graficzną. Trade Press wydał też katalog "Spis sieci detalicznych w Polsce" dla handlowców, producentów i dystrybutorów nie tylko artykułów FMCG, ale też sprzętu gospodarstwa domowego, artykułów ogrodniczych i odzieżowych. Poza tym m.in. British Polish Chamber of Commerce zorganizował przy udziale "Detalu Dzisiaj" i "Supermarketu News" akcję charytatywną na rzecz "SOS Social Assistance" i "Sue Ryder in Poland". (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.