WPP Group raportuje zyski

Podczas oficjalnego dorocznego spotkania podsumowującego wyniki finansowe grupy WPP, jej przedstawiciele ogłosili, że połączone obroty wchodzących w skład tej struktury...

Podczas oficjalnego dorocznego spotkania podsumowującego wyniki finansowe grupy WPP, jej przedstawiciele ogłosili, że połączone obroty wchodzących w skład tej struktury agencji J. Walter Thompson Co., Ogilvy & Mather Worldwide, Conquest oraz MindShare na przestrzeni pierwszych pięciu miesięcy br. wzrosły o 5 proc. Jeszcze większy wzrost obrotów odnotowały należące do grupy WPP struktury marketingowe (nie ujawniono dokładnych danych). Obroty należących do WPP jednostek badawczych i konsultingowych (Research International, Millward Brown i Kantar Media Research) w tym samym okresie wzrosły o 18 proc. Wzrost obrotów zanotowały także firmy PR: Hill & Knowlton o 15 proc., natomiast Ogilvy PR Worldwide o ponad dwie trzecie. Globalne obroty WPP wzrosły przez ostatnie pięć miesięcy o blisko 11 proc. Największy wzrost zanotowano w regionie Ameryki Północnej (14 proc.), Wielkiej Brytanii (13 proc.) i w Europie (12 proc.). Niewielki spadek obrotów (ok. 2 proc.) odnotowano w regionach: Azji i Pacyfiku, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Środkowego Wschodu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.