Druga fala badań Brand Asset Valuator

Young & Rubicam rozpoczęła wdrażanie drugiej fali badań Brand Asset Valuator. Jest to studium marek, dzięki któremu możliwa jest analiza...

Young & Rubicam rozpoczęła wdrażanie drugiej fali badań Brand Asset Valuator. Jest to studium marek, dzięki któremu możliwa jest analiza danej marki na tle konkurencji. Badanie przeprowadzi SMG/KRC Poland w formie wywiadów pogłębionych na próbie 3 500 osób. Obejmie ono 880 marek, zostanie ukończone we wrześniu br. Ze strony agencji pilotuje je nowo zatrudniony researcher Artur Pruszkiewicz (wcześniej SMG/KRC). Y&R zamierza sprzedawać opracowanie wyników badań. Także Media Egde-dom mediowy Y&R-został już zarejestrowany w Polsce; działalność jako niezależna spółka rozpocznie w przyszłym roku. W czerwcu agencja przeprowadzi się do nowego biura przy ul. Dobrej w Warszawie, do budynku Biblioteki Uniwersyteckiej. (MR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.