KSPT kontynuuje Program Odpowiedzialnej Sprzedaży

Wczoraj rozpoczęła się druga edycja Programu Odpowiedzialnej Sprzedaży, którego celem jest ograniczenie osobom niepełnoletnim dostępu do papierosów. Przedstawiciele handlowi firm...

Wczoraj rozpoczęła się druga edycja Programu Odpowiedzialnej Sprzedaży, którego celem jest ograniczenie osobom niepełnoletnim dostępu do papierosów. Przedstawiciele handlowi firm tytoniowych rozpoczynają wizyty w sklepach. Rozdają materiały, w których jest apel prezesa KSPT, Roberta Hanisza, Deklaracja Odpowiedzialnego Sprzedawcy i biuletyn POS z informacją o konkursie. Sprzedawcy, którzy wezmą udział w programie i umieszczą na drzwiach i kasach naklejki z napisem "Stop. Nie sprzedajemy papierosów osobom poniżej 18 lat" mogą wygrać jedną z 20 wycieczek do Tunezji. W ubiegłym roku programem objęto około 50 tys., z ogólnej liczby 150 tys., punktów sprzedających papierosy. Wydano na ten cel około 1 mln USD, pieniądze przekazały firmy tytoniowe zrzeszone w KSPT. Firmy te kontrolują około 80 proc. rynku, do KSPT nie należą: House of Prince, Polski Tytoń z Radomia i Poddębic oraz fabryka z Łodzi. Do ubiegłorocznej akcji włączyły się też TVP (bezpłatny czas na emisję reklam) i Mercurius (prawie 1000 darmowych billboardów w 51 miastach). "Jeśli w tym roku znajdą się właściciele mediów, którzy przyłączą się do akcji, kampania może być kontynuowana" -powiedział Artur Dmochowski, dyrektor generalny KSPT. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.