Będą badania Ogólnopolskiego Forum Sponsoringu

Ogólnopolskie Forum Sponsoringu zamówi badania postrzegania sponsoringu, jak i poszczególnych akcji sponsoringowych i ich wpływu na konkretne marki. Do badania...

Ogólnopolskie Forum Sponsoringu zamówi badania postrzegania sponsoringu, jak i poszczególnych akcji sponsoringowych i ich wpływu na konkretne marki. Do badania każdy z członków Forum może dodać własną pulę pytań, co powinno być tańsze niż przeprowadzanie samodzielnych badań. Według Anny Niedźwieckiej z Forum będzie to pierwsze w kraju ogólnopolskie badanie na tak dużą skalę dotyczące tej dziedziny. Trwa obecnie konkurs na to badanie, w którym biorą udział m.in. agencje ARC i Demoskop. Ogólnopolskie Forum Sponsoringu jest platformą wymiany doświadczeń, w której uczestniczy kilkanaście firm, m.in. Era GSM, Lech Browary Wielkopolski, Biuro Reklamy TVP, Polsat i Wizja TV. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.