Centra brandowe Unilevera w Amsterdamie i Singapurze

Steve Milton, rzecznik koncernu Unilever, poinformował, że reprezentowana przez niego firma uruchomi jeszcze w tym miesiącu Interaktywne Centra Brandowe w...

Steve Milton, rzecznik koncernu Unilever, poinformował, że reprezentowana przez niego firma uruchomi jeszcze w tym miesiącu Interaktywne Centra Brandowe w Amsterdamie (niedaleko lotniska Schipol) oraz w późniejszym terminie podobnąĘstrukturę w Singapurze. Centra te koncentrująĘswoją działalność na komunikacji interaktywnej oraz marketingu baz danych. Pierwszą tego typu strukturę organizacyjną Unilever uruchomił we wrześniu ub.r. w Nowym Jorku. W ub.r. roku koncern ten w różnych krajach europejskich wydał na 50 projektów związanych z interaktywnym marketingiem 32 mln USD.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.