Mydło Lux reklamują w Egipcie lokalne gwiazdy

Unilever w Egipcie rozpoczyna kampanię telewizyjną dla mydła Lux skierowaną do młodych konsumentów. Firmie udało się wynająć młodą gwiazdę filmową...

Unilever w Egipcie rozpoczyna kampanię telewizyjną dla mydła Lux skierowaną do młodych konsumentów. Firmie udało się wynająć młodą gwiazdę filmową Monę Zaki, która będzie uczestniczyć w spotach. Wykorzystanie lokalnych osobistości jest ogromnym i skutecznym wsparciem dla marki, twierdzi brand manager Yasmine El-Abany. Do tej pory w reklamach uczestniczyły zagraniczne gwiazdy kina, jednak wielu Egipcjan nie chciało się z nimi identyfikować. Kampania za 500 tys. USD już wystartowała w telewizji, a w kinach rozpocznie się w sierpniu. Reklamy telewizyjne obsługuje TMI Egypt, zakupem reklam w kinach zajmuje się Look Advertising, filia AML.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.