Procter & Gamble zmienia wizerunek i wzmacnia Pantene

P&G wydaje ok. 40 mln USD rocznie na swój wiodący brand. Firma oczekuje, że wysiłki finansowe przyniosą jedną trzecią zysku...

P&G wydaje ok. 40 mln USD rocznie na swój wiodący brand. Firma oczekuje, że wysiłki finansowe przyniosą jedną trzecią zysku zainwestowanych sum. Kampania repozycjonująca Pantene Pro-V i wprowadzająca nową nazwę - Pantene Ultra-V - rozpoczęła się w lutym. W końcu sierpnia firma rozpoczyna jedną z największych akcji samplingowych, w której miliony próbek Pantene Ultra-V będą rozprowadzane z gazetami dostarczanymi do domów. Kampania telewizyjna obejmie 3 spoty trzydziestosekundowe i 10 piętnastosekundowych. Ogłoszenia w prasie pojawią się w sierpniowych magazynach. Hasłem kampanii jest Love your hair. Pantene jest najlepiej sprzedającym się szamponem, który posiada 14 proc. udziałów w, wartym 1,69 mld USD, rynku szamponów. Jednak od kiedy Clairol wprowadził swoje Herbal Essence i Clairol Daily Defense oraz pojawił się nowy produkt Unilevera - Thermasilk, sprzedaż Pantene nie wykazuje dynamiki.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.