British Airways -akcja PR poprzez GCI Communications

Narodowy przewoźnik brytyjskie linie lotnicze British Airways przekazały wart 2 mln USD budżet, przeznaczony na działania public relations, agencji GCI...

Narodowy przewoźnik brytyjskie linie lotnicze British Airways przekazały wart 2 mln USD budżet, przeznaczony na działania public relations, agencji GCI Communications, należącej do Grey Advertising. Dyrektor ds. międzynarodowej komunikacji British Airways Louise Tingstrom zapowiedziała, że działania tego typu zostaną podjęte w Ameryce Północnej i Europie i ich nadrzędnym zadaniem będzie "wzmocnienie wizerunku BA jako wiodącego, międzynarodowego przewoźnika lotniczego". Kilka dni temu przedstawiciele BA w oficjalnym oświadczeniu podali, że wyniki linii w roku finansowym 1998 -99 w kategorii zysku netto były najgorsze od sześciu lat. Zysk ten obniżył się aż o 61 proc. i wyniósł 364,5 mln USD. Powodem tego drastycznego spadku była przede wszystkim wojna cenowa, która trwa pomiędzy liniami oferującymi loty na trasach nad Oceanem Atlantyckim. Do najważniejszych klientów GCI Communications należą obok właśnie pozyskanych BA takie firmy, jak Sun Microsystems, Wal-Mart Stores oraz Visa International.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.