Walne zgromadzenie Polskiej Izby Reklamy

24 czerwca odbyło się pierwsze walne zgromadzenie członków założycieli Polskiej Izby Reklamy, na którym zatwierdzono statut. PIR jest ogólnopolską izbą...

24 czerwca odbyło się pierwsze walne zgromadzenie członków założycieli Polskiej Izby Reklamy, na którym zatwierdzono statut. PIR jest ogólnopolską izbą gospodarczą, utworzoną przez 115 firm - producentów i dystrybutorów upominków reklamowych. Organizacja jest otwarta również dla innych podmiotów z szeroko rozumianego rynku reklamy, ma w swych szeregach agencje reklamowe, np. At Anny Turkiewicz ze Szczecina czy warszawską Dino. Jej główne cele to reprezentowanie środowiska na zewnątrz, dbałość o etykę zawodową i prawa autorskie, udział w kształtowaniu ustawy o przedmiotowych środkach reklamy, działania na rzecz poprawy (zwiększenia) proporcji wydatków na BTL i współpraca z dużymi, sieciowymi agencjami i organizacjami reklamowymi. Prezesem PIR jest Andrzej Jadźwiński, były wieloletni dyrektor ds. reklamy jednego z czołowych dystrybutorów papieru w Polsce - firmy Jakon. Środowisko producentów tzw. gadżetów reklamowych po raz pierwszy podjęło próbę zorganizowania się około rok temu na targach w Gdańsku. 12 marca br. 30 firm podjęło decyzję o utworzeniu izby gospodarczej, do której potrzeba min. 100 członków. Zatwierdzenie statutu zamyka etap tworzenia PIR-u. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.