Pentor inauguruje Telebus - nowe badanie omnibusowe

Instytut Badania i Opinii i Rynku Pentor S.A. wprowadził telefoniczne badanie omnibusowe: Pentor-Telebus. Nowością jest szybkość realizacji badania, niemożliwa przy...

Instytut Badania i Opinii i Rynku Pentor S.A. wprowadził telefoniczne badanie omnibusowe: Pentor-Telebus. Nowością jest szybkość realizacji badania, niemożliwa przy stosowaniu techniki face-to-face. Umożliwia to nowoczesne studio CATI, które ponadto gwaranutje rzetelną kontrolę doboru próby. Telebus działa jak tradycyjne badanie omnibusowe, realizowany na reprezentatywnej kwotowej próbie miejskiej (500) respondentów (kontrolowana jest płeć, wiek, wykształcenie i wielkość miasta); realizowany jest regularnie w piątki i w soboty. Klienci mają możliwość skłądania zamówień do czwartku dogodz. 17.00; wyniki otrzymują najpóźniej w poniedziałek. Telebus może być wykorzystywany do szerokiego wachlarza pomiarów, w szczególności do pomiaru znajomości i stopnia penetracji marek, kontroli efektywności kampanii reklamowej, określania wzorców zachowań zakupowych, czy sondaży opinii publicznej. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.