Zdrowy ketchup od Heinza

Koncern H.J. Heinz Co. rozpoczął wraz amerykańską fundacją badań nad chorobami nowotworowymi kampanię reklamową, której założeniem jest uwypuklenie zdrowotnych zalet...

Koncern H.J. Heinz Co. rozpoczął wraz amerykańską fundacją badań nad chorobami nowotworowymi kampanię reklamową, której założeniem jest uwypuklenie zdrowotnych zalet ketchupu. Ta kampania, obejmująca wyłącznie prasę, zostanie przeprowadzona własnymi siłami Heinza. Jej wspomniane powyżej przesłanie zostało oparte na wynikach ostatnio opublikowanych badań fundacji, wskazujących, że spożywanie pomidorów i ich przetworów może zmniejszyć ryzyko zachorowań na raka i choroby serca.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.