Nowe budżety Lowe GGK

Nowe budżety reklamowe zostały powierzone Lowe GGK przez Cadbury Poland. Firma zdecydowała się na przyznanie agencji obsługi wszystkich swoich produktów:...

Nowe budżety reklamowe zostały powierzone Lowe GGK przez Cadbury Poland. Firma zdecydowała się na przyznanie agencji obsługi wszystkich swoich produktów: czekolad, wafli Snack, batonów Picnic oraz cukierków Cadbury Eclairs. Budżet medialny obejmuje media elektroniczne i reklamę zewnętrzną. Cadbury rozpisała przetargi na obsługę ATL Snacka w lipcu, a Picnica w listopadzie ub.r. Lowe GGK współpracuje z Cadbury od pięciu lat. Kolejnym klientem agencji została firma Sun Microsystems Poland. Budżet ATL był do tej pory obsługiwany przez J. Walter Thompson. Reklama marki i produktów (serwerów) Sun Microsystems będzie prowadzona w prasie komputerowo-technicznej oraz biznesowej. Kolejnym klietem agencji jest firma Hero, producent soków Jeden. Lowe GGK przygotuje nowe opakowania i akcję BTL. Umowa dotyczy pierwszej połowy roku.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.